Friday, August 14, 2009

Yob dah dapat lesen...ngeh...ngeh

tanggal 13 ogos mencatat sejarah baru dalam hidup haku...
ehehe...haku telah lulus ujian memandu dengan jayanya...syukur alhamdulillah.
mungkin pada orang lain biasa aje, tapi bagi aku rasa macam nak potong lembu lak buat kenduri kesyukuran.
sekeping lesen memang menjadi idaman setiap orang, sebab dengan lesen ni boleh bawak kita kemana aje. Haku lak memang suke berjalan, asyik naik bas je tak best la kan, keinginan nak jadi pemandu tu mesti ada punye.

Selain itu aku niat nak bawak mak bapak aku pegi kemana ajenak pegi berjalan, mak pulak selalu sakit, kadang nak buat pemeriksaan kesihatan kat spital.kalo aku leh bawak keta kan bagus tu.

apa-apa hal pun aku bersyukur ke hadrat Ilahi kerana mengizinkan aku lulus dalam ujian memandu tu, tanpa izinNya siapalah aku. Sakng ni aku bizi menelek katalog keta lak. pantang ader flyer keta mesti aku kumpul. hoh...tak tau nak wat pilihan, yang penting aku nak cari yang selesa dan bayaran bulan yang berpatutan sesuai dengan pendapatan aku yang sederhana nih.

2 comments:

PINATBATE said...

bravo yop! nanti tampal gambar kereta baru erkk...

akudimar said...

AUK...Kak pinat.