Monday, July 27, 2009

syukur...haku lulus temuduga

Yang Mulia Tuan Pengerusi Majlis, barisan hakim yang arif lagi bijaksana, bapak-bapak Ibu-ibu, abang kakak, rakan-rakan seperjuangan seterusnya hadirin dan hadirat yang dirahmati Allah Subhanahuwataala. Allahummasholli ala saidina Muhammad wa'ala alihi wasohbihi wasalam, Bismillahirahmanirrahim, Alhamdulillahirobil'alamin.
Assalamualaikum warohmatullahiwabarokatuh.

pertama-tama sekali saya ingin mengucapkan syukur alhamdulillah yang tidak terhingga kepada Allah Subhanahuwataala, kerana dengan limpah rahmatnya, saya lulus dalam temuduga lantikan tetap jawatan dengan keputusan temuduga ; DIPERAKUKAN LANTIKAN TETAP. Terima kasih Tuhan, Kau tidak putus-putus melimpahkan rezeki terhadap hambaMu yang hina ini.

Terima kasih yang tidak terhingga kepada ibubapa saya yang mendoakan saya pada setiap saat dan ketika. Tidak lupa kepada Tuan Guru Besar, mentor dan bos saya yang saya yakin menyumbangkan 60% daripada kejayaan ini. Dan seterusnya kepada rakan-rakan sekerja yang banyak memberi panduan dan dorongan sebelum saya melangkah kaki ke bilik temuduga.

Terima kasih juga kepada Dato' Penemuduga ahli suruhanjaya perkhidmatan Pendidikan, walaupun Dato' banyak provok saya, tapi saya tidak melatah bahkan menjawab soalan maut Dato' itu dengan penuh hemah dan kesabaran.

Tidak lupa terimakasih saya kepada Uncle Mani kerana sudi menghantar saya pada subuh hari untuk mengejar waktu temuduga pada saat langau pun belum bangun. Terima kasih juga kerana sudi menunggu saya ketika saya mengambil gambar pasport sebab saya terlupa membawanya.

Dan saya ingin mengucapkan syabas dan tahniah kepada diri sendiri kerana telah berjaya mengharungi saat-saat temuduga yang mencabar.

Wabillahi tawfiq walhidayah, wassalamualaikum warohmatullah hiwa barokatuh, sekian .....

2 comments:

PINATBATE said...

waduh!
Tahniah!
mabrouk Dim!
ni kena buat kenduri makan nasik minyak ni..

ehh..!

akudimar said...

kak pinat,
tengkiu...tengkiu kak pinat,
nasik minyak????
waduh...terkesima daku....