Thursday, July 23, 2009

oopps...tepi sikit, yop tengah blajo memandu

Heheheheheheheheheheheee.....
aku gelak dulu sebelum tulis n3 nih. skang ni aku tengah blajo memandu, mak aiiihhh payah beno. kona sini cekgu tegur, kona sana cekgu marah, bawak laju sket kena brek....

camni le kalo umur dah tua baru sibuk nak belajo. malu gak aku tengok bebudak belia remaja dengan kompidennya bawak keta sambil sembang-sembang dengan cekgu memandu dorang. ishhh....kalo aku baru je cekgu tanya kabor kat aku, aku dah terkona ke tengah, buat tensen cekgu aje.

dulu aku tak penah amik port langsung pasal pandu-memandu keta ni. dalam hati, aku tetap setia dengan moto honda ex5 aku tuh...merempit merata tempat dengan bangganya. tapi lama-lama aku terpikir gak yang pakai keta tu adalah satu keperluan sekarang nih. aku dah puas berhujan berpanas ke tempat keja, aku terharu setiap kali mak nak buat pemeriksaan kat hospital terpaksa naik teksi.

so.... dengan semangat dan azam yang tinggi aku mesti berusaha untuk mendapatkan sekeping lesen. segala cabaran kat dunia ni sanggup aku hadapi, apedehal nak amik lesen hehehehe...kataku untuk penguat semangat.....hiaaaahhhhh... semangat anak jantan ....

Hoooooiiiii.....kiri, kiri, pusing sampai abis....gaaanggggg!!!!! terlanggor tiang parking, cekgu tepuk dahi, aku terketar-ketarrrrrr...... ahhhh sudahhh........

3 comments:

PINATBATE said...

good luck man!

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ said...

Wah cayalah CIKGU!
kejap lagi mesti berdesup lalu umah teman erk......(hehehehhehe)
kena horn dulu taw kalau nak ngajak ngereh nih

akudimar said...

kak pinat,
TQ kak.

Dila,
huikkksss...
bukan takat ngeteh je.
haku leh bawak Dila minum cendol and makan mee kicap best kat simpang empat...mablesss wehhh...