Sunday, December 14, 2008

sedino siji, boso Jowo anyar

Assalammualaikum....
Fuhhh...lama aku tak jenguk rumah maya aku ni. Bizi sket weh cuti-cuti ni. Dari Hari Raya Haji dok sibuk dengan lembu, tangkap lembu, tolak lembu naik ateh lori, hantar lembu, jaga lembu, tolong orang jagal lembu...hehehe pendek kata bangkit tidoq asyik lembu...lembu...lembu, bau lembu pun dah sebati dengan aku wakakkaaka. dapat le sikit income musim cuti nih.....Alhamdulillah, sempat gak aku berkorban tahun ni sekor lembu.

aiseh men...tajuk Boso Jowo, tapi menceceh bahasa melayu. kena tukor ni....

Kabarey embah yut, embah-embah,wak, pakde, budhe, paklek,paman, bibik, pak,embok, biyung, kakang,embakyu,diaji, adi-adi, putu, mantu kabehan sanak sedulor seIslam lan seJowo SeMalaysia.

Rioyo Kurban tes waey entek...alhamdulillah bagi sopo seng Kurban mugo-mugo sembahan kito ketrimo Pengeran. seng ora kurban rejeki pirang-pirang uleh daging mayeng-mayeng. Boso Jowo pun enek istilah bagi iwak-iwak daging seng kito uleh kuwi. Yok kita senaraikan....

Daging - Daging (podo waey)
organ dalaman - Jerohan (asal perkataan njero makna dalam)
perut - babat (enek babat enom lan babat tuek)
tali perut - usus (wong kampung kor njukuk usus enom, usus gede ditandur)
Hati - ati
Limpa - ati pengasih
peparu - kebuk/pelempung/maras
buah pinggang - ginjel
tulang - balung
tulang rusuk - balung igo
kulit - lulang
endas - Tok sidang (ni istilah kampung aku, wakakaka....sian tok sidang)
ekor - buntut/torpedo
daging lemak - kotot
lidah - ilat
hidung - bongor (enek wong seng doyan mangan...)
kaki - sikel ngarep, sikel mburi.
Testis - endoq lembu
darah - geteh (hahaha iki haram dipangan)
tahi - telethong (lu pike lah dewek...waakakaa....)

wes lah yo .... gambar rey mengko tak uplod, mau kelalen arep tak gowo.
kuwi waey istilah seng aku reti. pamit sek....

2 comments:

HABIHA69 said...

Salam Cikgu..nak bina ayat lah cikgu betul ker tidak?
"Aku wedhi ndelok geteh, weteng Cikgu okeh kotot" hi..hi..hi..

Salam Ziarah kembali dari Saya...Moga cikgu tak jemu menulis lagi...Betul ke ayat saya tu cikgu??

akudimar said...

benerlah kuwi...tapi bab weteng okeh kotot itew kureng tepat kang.
weteng wong orak enek kotot lah.tapi okeh lemak sampek njembluk.