Wednesday, October 14, 2009

Masih mood raya...

Aduh...lama sungguh aku tak jenguk blog aku ni.n3 bulan ni pun belum ada. Bizi plak lepas raya nih nak uruskan perkhemahan unit pakaian seragam. Jauh lak tu tapak perkhemahan tahun ni, biasa tu buat kat padang atau kuala woh je, dekat lagi menjimatkan .tak tau lah bos dapat duit terpijak ke, zakat ke banyak peruntukan plak tahun nih.

Raya yang lepas ada gak aktiviti keluarga yang dapat dijalankan, antaranya buat BBQ pada malam raya ketiga. Raya ni agak meriah sebab abang aku dah pun balik ke Perak dari Mersing, bersara askar. Jadi sekeluarga beraya kat kampung, adik beradik yang lain pun semua dapat cuti awal.

aku ada sikit la gambar-gambar raya kali ini:
AMARAN KERAS : kepada silent reader yang bernama cik E, jangan kutuk n3 aku lepas baca...!!!! wakaakakak