Thursday, January 21, 2010

sebuah kedewasaan

Tahun baru buat diriku dimulakan dengan kehilangan orang yang tersayang, orang yang paling rapat dalam hidup aku dan adik beradik lain. Kini tinggal aku dan bapak aku sahaja kat rumah.

Seminggu kemudian adik bongsu aku terpaksa berjauhan dengan keluarga nun jauh di Perlis kerana melanjutkan pelajaran. berjejeran air mata si bongsu itu kerana berpisah dengan keluarga, tambahan pulak mak baru sahaja meninggal dunia. Sabar je la dik...

kerja-kerja di sekolah pulak semakin banyak, biasalah awal tahun , sementelah pulak terpaksa menjadi s/u koko, hari sukan sekolah semakin dekat. semakin sibuk rasanya.

apa-apa hal banyak perkara yang berubah dalam kehidupan aku di tahun 2010 ini, perubahan yang mendewasakan aku. tentang kehidupan , tentang dunia ini, tentang realiti sebenar seorang insan.

3 comments:

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ said...

salam dim...kabarey
yok lah melebu umah jowo selali yo.....

Unknown said...

salam pekenalan. harap dapat bertukar2 ilmu & pengalaman di dunia blog nie....=)

akudimar said...

dila:
salam, kabarey waras, aku yok waey...heheh

eila:
salam kenal, boleh je, mai la selalu baru dapat pengalaman...heh