Wednesday, December 23, 2009

sepetang di lowyat

hari ni dah sampai masanya aku balik kampung. sejak hari ahad aku melepak kat kelompor atas beberapa urusan yang alhamdulillah dah selesai.

sambil-sambil tu sempat gak aku gi lowyat jenguk-jenguk laptop untuk adik aku. aku dah servey kat Teluk intan, tapi aduiiyaiii harga dia mahai sangat. ni alang-alang dah sampai sini aku try cari. harga dia memang jauh beza la. beza dalam dua tiga ratui gak. tapi kat sini kena ati-ati sikit sebab ada yang rekon. nasib malang le kalo terbeli cap ayam punya.

dapat satu la yang aku rasa sesuai untuk adik aku, takde mewah sangat tapi cukup la untuk dia belajo. mulanya aku nak kasik yang aku punya, atau ambik je desktop kat umah tu, tapi cadangan aku tak mendapat respon yang positip. aku dah tau dah peel bongsu ni. takpelah. bebudak jaman sekarang katakan...huhuhu.

tapi masa kat lowyat tu aku macam terserempak dengan seseorang yang aku kenali di alam yang satu lagi tu...eh, maksud aku alam cyber lah. tapi aku takut salah orang, tak berannnn nak say hi...jadi sekadar jeling-jeling je lah.

heheheh.... sesekali turun kelompor nih memang best, mengimbau kenangan time remaja dulu, gila babas tol time tu. bila aku lalu kat tempat lepak aku dulu aku rasa lawak pulak, apesal aku leh buang masa dok merewang kat sini dulu. hehehe...dah makin bertambah umur ni (huhu) kena rasional sikit la kan. dari tahap umur 20-an tahun depan menuju tahap umur 30-an lak.

ishh...ishh Kuala Lumpur masih muda remaja setiap masa.....
SELAMAT TAHUN BARU DUNIA....

5 comments:

PINATBATE said...

Dimar..
low yat tu dah mcm pasar borong jer kakpinat tengok..pusing belah mana pun komputerrrrrr jer...boleh sesat dibuatnya..tapi bapak eyy ni sikit-sikit pasal komp nak pergi lowyat..sampai beli dakwat printer pun nak pergi lowyat..mcm tak ada jual kat tempat lain...alasan...
baik pergi jln TAR..boleh borong tudung,keronsang,kain ela..hikkkss..^^

alahai...tegur jerlahhhhh...shy shy cat la pulakkkss...;P

akudimar said...

kakpinat,
well, biasak la, org lelaki.
cam orang pompuan gak,padahal kalo takat keronsang kat kedai tepi umah pun ade. hehehe
haku sokong Mr. Din...muahahaha...

isyyy...bukan malu, cuma betul ke beliau. kak pinat tolong le tanyakan betul ke hari selasa petang beliau ada kat lowyat.

PINATBATE said...

hihihi..
tanyalah sendiri..pi ketuk rumah dia tu..asik suwong ajer..sulok nangdi agak eyy..?

hamboii...sokong orang tu nampakkk..
apa kelas beli keronsang kedai tepi rumah..tak glamour lahhh..;P

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ said...

salam............
wei aku korjer ler ari selasa tuh
bior betik DIM
ada rupa aku ke? hahahahha tu kembor aku ler tuh

akudimar said...

ye ke Dila, sib baik haku tak tegur hari tuh...kalu tak jadik pink karer la muka aku..hikhikhik