Tuesday, November 10, 2009

Congrats my dear sister


Alhamdulillah, akhirnya adik aku dapat gak tawaran melanjutkan pelajaran ke Politeknik.
ambilan yang pertama dulu tak dapat, dapat ambilan Januari 2009.
dapat kat Politeknik Tuanku Syed Sirajudin, Arau. Course Sains Kesetiausahaan.

Kemain lagik melompat keseronokan dia. Selamat tinggal pengajian tingkatan 6. Aku harap dapat la dia belajo dengan lebih bersungguh-sungguh. Adik aku yang last ni memang malas tahap koala bear, bukan dia tak pandai, tapi virus koala bear dah menjangkiti beliau sejak zaman PMR lagik. Time sekolah rendah rajin la jugak. entah le.

Soalnya sekarang mak aku tak berape rela nak melepaskan anak pompuan kesayangan dia nih. waduh-waduh. lagi pulak dengar perkataan ARAU, bunyi dia macam jauh sangat, macam kat Paris. heh...pada aku selagi nama Malaysia tu dokek ajo. Mak memang tak setuju lah, bapak aku ok je.

camnepun aku doakan yang terbaik buat adik aku, tak kira apa bidang yang dia ceburi. jangan kita takut untuk berubah dan bertajdid untuk diri kita.

2 comments:

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ said...

salam DIM
tahniah buat adikmu...
anak buah aku dulu mengajar kat sini taw..tapi lar ni sambung study kat Johor...
best tempat nih

akudimar said...

thanx...
aku kene anto 11 Jan nanti. entah le Dila, aku tak tahu jalan, karang nak redah je, aci jumpe nama arau masuk terus..hahaha