Tuesday, March 24, 2009

Teringin Berambut Panjang

Aku membelek-belek gambo lama, gambo aku jaman muda remaja dulu...hehehe sekarang ni pun aku sih muda lagik, tapi gelaran remaja tu dah takde la. Gambo aku masa keja kat TM duluk, wah kemain panjang lagik rambut aku, siap leh ikat lagik kat belakang. sideburn aku kerok bagi licin, rambut belakang aku bior panjang cam ekor jaran (kuda la). Kunun nye rock la tu.

Aku perati dalam-dalam aku ni nampak ensem lak, macho siot. Nak-nak lak gambo aku bergaya kat moto virago TL aku, nampak macam man from wild west lak. Pastu pakai spek itam, fuhhh lagi bergaya. Tapi aku heran gak, apesal orang bila pakai spek itam nampak ensem, padahal kalo tak pakai nampak biasa je. Adakah spek itam itu yang hensem atau si pemakainya yang hensem.huhuhu....

Kali terakhir aku berambut panjang ialah pada Jun 2007, semenjak itu rambut aku jadik skema. Aku teringin lak berambut panjang bila nengokkan gambo lama, tapi Aku yakin yang aku takkan berambut panjang sampai pencen. Kalo dah pencen nak berambut panjang balik tak ke buang tebiat namanya tu. Skang dah jadik keja aku lak motong rambut budak yang panjang, walaupun dalam hati aku menyokong orang berambut panjang ni. Sebab nampak cam bebas, macho dan glem gitu. hehehe ... (awas, school boy dilarang baca)

No comments: