Wednesday, October 8, 2008

30 hari berkasih....




Aku yang kehilangan
kekasih semalam
yang hadir hanya sepurnama
saban malam dia menemaniku
mengajakku bersiar ditaman yang indah
taman yang penuh dengan
kelazatan bekalan di alam abadi nanti


aku yang kerinduan
pada kekasihku yang hanya sudi
mengunjungiku selama 30 hari
saban tahun dia tak pernah lupa
terus mengunjungi ku.
aku tak pasti adakah tahun hadapan
aku masih berpeluang berjumpa si dia
sidia bernama RAMADAN ALMUBARAK
wahai kekasih ...
ku rindu pada mu.

4 comments:

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ said...

Dim....
romantiknya suasana gambaran umah mu iki....
wayyuh sape ajer yang sukakan pada POEM mau rebeh airmata nang keney YO:-)
Insyallah....panjang umur bakal ketemu kekasih yang menjadi kekasih saban tahun insyallah

PINATBATE said...

Gambar sopokah kuwi berbaju purple...? :P
nyapo orak noleh camera?

akudimar said...

Dila...
memang romantik abis Dila.
tiap hari hujan je...skang kan dah musim luruh.
lecah becak jalan masuk umah aku.
baraan pun letak moto kat titi je.
yang pompuan cincing kain nak gi umah.
hehehe...
camtu lah ...kampung...

akudimar said...

kak pinat...
tu gambo Shrek yang hilang sumpahan bila menjelang lebaran.terus jadik mas joko keturunan jawa..
takleh toleh kamera...kang dia mengganas...
wahahahhaha.....